emmaocheme

Alla inlägg under september 2010

Av Emma och Emelie - 27 september 2010 14:29

hejhejhej (((:

slutade för mer än en timme sen o nu sitter jag på bibloteket o chattar me tobbe xd

haha , nämen jag väntar på sally o palllalalallade inte vänta i en timme så gick hit.

vi ska schteeeka runt på stan ett tag :d sen drar vi hem till henne :DDD heheh

jag ska köpa cola sen :33 haha emma gillar cola myckemycke :333

hehehe , jag gillar måndagar o.o det är en chill dag på skolan liksom :D

matte , engelska , bild , lunch , gympa sen slutar vi  (((:

*gillar* ;DDD

jag är hungrig. ;(((( stackars lilla emma ;(

jag är mycke mer oseriös än emelie när det gäller att skriva på bloggar men xd

haha , kan inte vara seriös ;(

HATAR DET ! ^^

ajjajajajjajaj hejdå o kom ihåg att kommentera MKEMKEMKE :DD

men emelie ? jag kan inte lägga upp bilder till det hära inlägget eftersom jag är på bibloteket xd sorry ^^


//emma (:

Av Emma och Emelie - 26 september 2010 22:19

Hej! Tänkte informera om vilka regler Emma och jag (Emelie) har.


  

1. Om någon kommenterar något dumt, så tar vi bort den kommentaren

2. Vi lägger ut bilder i varje inlägg

3. Om någon tar våran header, så anmäler vi det till bloggplatsen.se


Hejdå
/ Emelie

Av Emma och Emelie - 26 september 2010 22:05

Hej.


Vi är två tjejer som heter Emelie och Emma, två tjejer med humor :D yeah! Hihi. Vi kommer säkert blogga på denna bloggen så ofta vi kan :) Jag (emelie) kommer att lägga upp regler för denna blogg också :) snart, så.

Kan skriva lite om vad jag har gjort idag xD typ bara sovit, haha, har vänt lite upp och ner på dygnet, fast bara i helgen. Ska sova 22:30 för att det är skola imorgon. Var inte i skolan på hela förra veckan förutom på måndagen, hehe, privatsak varför. Så har gjort 2 läxor. Hade 3 läxor, men den andra läxan kunde jag inte göra ?:O det var matten, jätte svårt, det var inte lättaste, heller.

Detta var allt från mig

Ha det bra, så hörs vi imorgon :)  

/ Emelie

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<<
September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards