emmaocheme

Direktlänk till inlägg 27 september 2010

är på bibloteket (((:

Av Emma och Emelie - 27 september 2010 14:29

hejhejhej (((:

slutade för mer än en timme sen o nu sitter jag på bibloteket o chattar me tobbe xd

haha , nämen jag väntar på sally o palllalalallade inte vänta i en timme så gick hit.

vi ska schteeeka runt på stan ett tag :d sen drar vi hem till henne :DDD heheh

jag ska köpa cola sen :33 haha emma gillar cola myckemycke :333

hehehe , jag gillar måndagar o.o det är en chill dag på skolan liksom :D

matte , engelska , bild , lunch , gympa sen slutar vi  (((:

*gillar* ;DDD

jag är hungrig. ;(((( stackars lilla emma ;(

jag är mycke mer oseriös än emelie när det gäller att skriva på bloggar men xd

haha , kan inte vara seriös ;(

HATAR DET ! ^^

ajjajajajjajaj hejdå o kom ihåg att kommentera MKEMKEMKE :DD

men emelie ? jag kan inte lägga upp bilder till det hära inlägget eftersom jag är på bibloteket xd sorry ^^


//emma (:

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Nae

Av Emma och Emelie - 1 oktober 2010 19:02


Hejj   Orkar inte blogga, är trött, måste bli piggare!!    bild i repris   Hejs//emelie ...

Av Emma och Emelie - 30 september 2010 16:24


Nämen tjena !   Är lite små trött, så skriver lite grann nu, bara. Jag sov nästan inget inatt, haha. Jag funderar på att skaffa en blogg om fans ?:) Vad tycker ni ?=) I helgen ska jag göra lite läxor. Justdet, jag är sjuk :/ Om jag bl...

Av Emma och Emelie - 30 september 2010 16:05

HELLLLU :333 <3 är med vickan på bibloteket xd eve ska på modomatchen o vill så GÄRNA fara på den ska kanske det om det finns biljetter :DDD kommer få damp om jag inte får det men iaf , jag har sprayat min lugg rosa o nu är den nästan oran...

Av Emma och Emelie - 29 september 2010 12:56


Hej. Jag har inte så mycket att skriva, pga att jag vet inte riktigt vad jag ska skriva ^^ Men iaf så tänkte jag meddela att jag gör gratis bloggheaders till dom som vill, bara att maila mig: emelie_tracy@hotmail.com:)   Aja,    ...

Av Emma och Emelie - 28 september 2010 18:51

heeeeeej ((: idag började vi klockan 9 :D men jag kom till skolan klockan 8 typ -.-' o då var det bara jag från klassen på skolan man ba yay ;[ hehehehehhe men iaf så gick vi till skogen sen osså skulle vi va där hela dan ännu mera yay -.-' JAG H...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<<
September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards